Work from home: 6 tips για όσους το κάνουν πρώτη φορά!

Written by Athina Stavrou, Cosmos Sport HR Manager

Λόγω συνθηκών το #MenoumeSpiti ειναι πλέον και #DoulevoumeApoToSpiti. Σίγουρα μας λείπουν οι συνάδελφοι στο γραφείο, τα face to face meetings και τα workshops, όμως ειναι η στιγμή να δούμε πως μπορούμε να κάνουμε όσο πιο παραγωγικά και ευχάριστα το remote work!

tip No1 Ετοιμάσου σαν να πηγαίνεις στο γραφείο

Ξύπνα το πρωί (βάλε ξυπνητήρι λίγο αργότερα γιατί δεν θα έχεις την κίνηση, ούτε την απόσταση με τα ΜΜΜ), φτιάξε καφέ και πρωινό. Ντύσου και κάθισε αναπαυτικά στο γραφείο σου. Ετοιμάσου ακριβώς, όπως θα ετοιμαζόσουν αν πήγαινες δουλειά.

tip No2 Φτιάξε το γραφείο σου!

Εάν δεν υπάρχει ήδη, πρέπει να φτιάξεις έναν χώρο εργασίας στον οποίο θα “φτάνεις” το πρωί αφού έχεις προετοιμαστεί σαν να πήγαινες στο γραφείο, δηλαδή αφού ντυθείς, πλυθείς και φτιάξεις πρωινό. Ο “χώρος εργασίας” οριοθετεί και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας δείχνοντας τους ότι αυτή την στιγμή “δεν είμαι εκεί”!

tip No3 Συμπεριφέρσου σα να ήσουν γραφείο

Προσπάθησε να τηρήσεις το 8ωρο, όπως θα έκανες αν πήγαινες γραφείο. Δημιούργησε ρουτίνα: Ακολούθησε τα tasks που έχεις στην ατζέντα σου και προγραμμάτισε τα ραντεβού σου σε συγκεκριμένη ώρα μέσω Microsoft Teams, Skype κλπ. με την ομάδα σου. Έτσι, δε θα αφήσεις τίποτα να πάει πίσω ή να σου αποσπάσει την προσοχή!

tip No4 Κάνε κάτι funny με την ομάδα σου!

Η απομόνωση από τα πρόσωπα που περνάμε την καθημερινότητα μας μπορεί προσωρινά να μας ανακουφίσει, αλλά οι επιπτώσεις της σύμφωνα με τις έρευνες που έχουν γίνει ήδη για την τηλεργασία δείχνουν ότι μπορούν να οδηγήσουν σε συναισθήματα μοναξιάς και απομόνωσης. Το αίσθημα ότι ανήκεις σε μια επαγγελματική κοινότητα μειώνει το άγχος της φυσικής απομόνωσης. Γι’ αυτό οργάνωσε τακτικές συναντήσεις online ή μια «Skype pizza day» όπου ο καθένας φέρνει μπροστά στον υπολογιστή τη δικιά του!

tip No5 Κάνε διάλειμμα

Κάνε διάλειμμα την ώρα που θα έκανες στο γραφείο σου! Μπορείς να φας, να ακούσεις μουσική ή να κάνεις κάποια stretching άσκηση! Το διάλειμμα είναι εξαιρετικά σημαντικό, αφού μετά τις 6 ώρες σταματάς να είσαι τόσο παραγωγικός.

tip No6 Κάνε γυμναστική. Πολύ γυμναστική!

Δουλεύοντας από το σπίτι, κινδυνεύεις να χάσεις την ενεργητικότητά σου. Ένα μισάωρο γυμναστικής το πρωί – την ώρα που θα πήγαινες προς το γραφείο – θα σε κάνει πιο παραγωγικό, γεμίζοντάς σε ενέργεια και καλή διάθεση. Εναλλακτικά, ακολούθησε τα Live Training Sessions της Cosmos Sport, μέσω Facebook & Instagram και κάνε Live γυμναστική με ειδικούς γυμναστές! Χρειάζεται μόνο να κανουμε #SafeTraining αυτήν την περίοδο βάσει οδηγιών και του Υπουργείου Υγείας.

  •  
  •  
  •  
Επιστροφή