Καλοκαιρινή Προπόνηση: 9 Τροφές για να πεις αντίο στην αφυδάτωση!

Αν είσαι από τους τύπους που είναι σε beast mood στο γυμναστήριο χειμώνα – καλοκαίρι, σου έχουμε 9 φυσικές προτάσεις, για να αποχαιρετήσεις την αφυδάτωση & να κάνεις τον ιδρώτα σου να αξίζει!

Αγγούρι (96,7% περιεκτικότητα σε νερό)

Δεν αποτελεί έκπληξη που το αγγούρι, κατατάσσεται στην κατηγορία με τις τροφές που θα σε ενυδατώσουν!

Ευτυχώς δεν είναι πλέον ένα καλοκαιρινό λαχανικό, – όπως ήταν παλαιότερα – αλλά μπορείς να το βρεις με ευκολία όλο τον χρόνο. Αποτελεί μια τέλεια επιλογή για τις σαλάτες ή ως συστατικό για κάποιο ντιπ γιαουρτιού.

Tip: Αν αναζητάς extra ενυδάτωση, μπορείς να κάνεις μια κρύα σούπα αγγουριού, ή να το βάλεις μέσα στο detox water σου & να το έχεις μαζί σου όλη την ημέρα!  

Καρπούζι (91,5% περιεκτικότητα σε νερό)

Το φρούτο του καλοκαιριού είναι μια πλούσια πηγή λυκοπενίου, ενός αντιοξειδωτικού που καταπολεμά τον καρκίνο!

Θα το συναντήσεις σε όλα τα κόκκινα φρούτα και λαχανικά, όμως το καρπούζι είναι ο βασιλιάς τους! Απλά σκέψου ότι μια μεσαία, ώριμη ντομάτα διαθέτει 3mg λυκοπενίου, ενώ μια φέτα καρπουζιού 12mg(!)

Τip: To απόλυτο summer fruit μπορεί να καταναλωθεί και μόνο του, αλλά…δοκίμασέ το με συνοδεία φέτας και θα μας θυμηθείς!

Σπανάκι (91,4% περιεκτικότητα σε νερό)

Λουτεΐνη, κάλιο, φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ και αντιοξειδωτικά… Αυτό το λαχανικό τα έχει όλα!

Θα το συναντήσεις σε σαλάτες, μαγειρευτά φαγητά αλλά και σε smoothies! Αν οι επιλογές αυτές δεν σε ενθουσιάζουν, σκέψου ότι ένα φλιτζάνι σπανάκι, θα σου δώσει το 15% της ημερήσιας σου πρόσληψης σε βιταμίνη Ε, όχι και άσχημα έτσι;

Αν κρίνουμε από τα διατροφικά του στοιχεία, κάτι ήξερε ο Ποπάυ που δεν έχανε ευκαιρία να το καταναλώνει 😉

Ντομάτα (94,5% περιεκτικότητα σε νερό)

Το κατακόκκινο και ζουμερό αυτό λαχανικό αποτελεί εξαιρετική πηγή φυλλικού οξέος, μαγνησίου, φώσφορου, β – καροτένιου, καλίου, μαγγανίου και βιταμινών Α, C, Κ.

Έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και αποτελεί την κύρια βάση για πολλές σάλτσες, χυμούς και σαλάτες.

Tip: Συνδύασε την ντομάτα ή τα ντοματίνια με φύλλα βασιλικού και κομματάκια μοτσαρέλας, για ένα άκρως καλοκαιρινό & γευστικό σνακ, απευθείας από την Ιταλία και… “Buon appetito” !

Σέλινο (94,5% περιεκτικότητα σε νερό)

Με μόλις 6 θερμίδες ανά μίσχο και φορτωμένο με φυλλικό οξύ και βιταμίνες Α, C, K, σκέφτεσαι κάτι καλύτερο;

Μπορείς να το καταναλώσεις μαζί με κρέας, πατάτες, ρύζι ή μέσα σε κάποια σαλάτα!

Tip: Αναζητάς μια πιο καλοκαιρινή του εκδοχή; Τότε συνόδεψέ το με κάποιο δροσερό ντιπ γιαουρτιού ή αβοκάντου.

Καρότα Baby (90,4% περιεκτικότητα σε νερό)

Τώρα να μου πεις, γιατί σου προτείνουμε τα Baby καρότα και όχι τα κανονικά… Μα φυσικά λόγω της διαφοράς τους σε περιεκτικότητα νερού.

Τα Baby διαθέτουν 90,4% ποσοστού νερού, ενώ τα κανονικά 88,3% (!) Sorry guys, αλλά τα νούμερα μίλησαν…

Tip: Μπορείς να τα καταναλώσεις με λεμόνι ως σνακ, να τα βάλεις σε κάποια σαλάτα ή ακόμα και να τα κάνεις πουρέ.

Φράουλες (91% περιεκτικότητα σε νερό)

 Όλα τα μούρα έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, με πρωταγωνιστή τη φράουλα! Στη θέση Νο2 ακολουθούν τα βατόμουρα, με ποσοστό νερού περίπου 85%!

Τα καλά νέα είναι ότι οι φράουλες πάνε με τα πάντα! Μπορείς να τις καταναλώσεις σκέτες ή μέσα σε σαλάτα.

Tip: Η δική μας πρόταση; Ένα smoothie με γιαούρτι, δημητριακά και φράουλες, για super γεύση & super ενέργεια! 😉

Πιπεριές (92%- 93,9% περιεκτικότητα σε νερό)

Κόκκινο, πράσινο, κίτρινο, πορτοκαλί… Η αλήθεια είναι ότι βγαίνουν σε πολλά χρώματα και όλες διαθέτουν πολλά αντιοξειδωτικά στοιχεία!

Προσοχή όμως: Δεν διαθέτουν και την ίδια περιεκτικότητα σε νερό! Η πράσινη πιπεριά διαθέτει 93,9% ποσοστού σε νερό, ενώ όλες οι υπόλοιπες 92%.

Tip: Μια δροσερή πρόταση για τώρα το καλοκαίρι, είναι να τις απολαύσεις με κάποιο ντιπ γιαουρτιού ή ακόμα και να τις γεμίσεις με cottage! 

Μαρούλι Iceberg (95,6% περιεκτικότητα σε νερό)

Αυτό το πράσινο λαχανικό είναι πιο ενυδατικό, από κάθε άλλο είδος μαρουλιού! Διαθέτει μια μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών, φυλλικού οξέος και βιταμίνης Κ.

Που θα το συναντήσεις; Μα φυσικά στις σαλάτες, στα σάντουιτς και στα τάκος σου!

Tip: Αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για δίαιτα, καθώς λόγω της μεγάλης του περιεκτικότητας σε νερό περιορίζει το αίσθημα της πείνας!

Like We Grown GIF - Find & Share on GIPHY

Αν παρόλα αυτά αναζητάς επιπλέον ενυδάτωση, ρίξε μια ματιά στη συλλογή μας και… Καλή Προπόνηση! 🙂