6+1 διατροφικά tips για επίπεδη κοιλιά και μείωση του κοιλιακού λίπους!

Το Πάσχα πλησιάζει και μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο καλοκαίρι!

Αν αγχώνεσαι για τα κιλά που θα πάρεις στις γιορτές ή την καλοκαιρινή σου εμφάνιση στην παραλία,- ή απλά θέλεις να προσέξεις την υγεία σου– συγκεντρώσαμε 6+1 tips, για να δεις ότι δε θέλει κόπο αλλά τρόπο! 😉

Οι υδατάνθρακες δεν είναι εχθροί μας!

Δεν εννοούμε να πέσεις με τα μούτρα στα μακαρόνια και τις πίτσες, αλλά στο ακατέργαστο ρύζι και στις βραστές πατάτες.

Αν ακολουθείς μια διατροφή αποκλειστικά πρωτεϊνική, όπως κάνουν οι περισσότεροι- ναι το έκανα και εγώ!- κινδυνεύεις να χάσεις υγρά και όχι λίπος!

 

Επικεντρώσου στην καθαρή πρωτεΐνη

Βάζοντας την πρωτεΐνη στη διατροφή σου πρέπει να είσαι επιλεκτικός! Προτίμησε την καθαρή από λίπος πρωτεΐνη που βρίσκεται στα ασπράδια, στο κοτόπουλο, στο ψάρι και στη γαλοπούλα και πες αρκετές φορές όχι, στο κόκκινο κρέας!

Πρωτεΐνη δεν υπάρχει μόνο στο κρέας, αλλά και σε τροφές που ίσως δεν έχεις φανταστεί, όπως οι φακές! Ναι, φαντάζομαι δεν είναι και το αγαπημένο σου φαγητό, πάντως σίγουρα υπάρχουν πρωτεϊνικές τροφές που ταιριάζουν σε εσένα!

 

Βάλε περισσότερα φρούτα και λαχανικά στην διατροφή σου

 Οι φυτικές ίνες έχουν την ικανότητα να δεσμεύουν τα χολικά άλατα, που είναι υπεύθυνα για την απορρόφηση λίπους. Σε απλή μετάφραση, όχι μόνο θα δώσεις ένα boost στον οργανισμό σου και θα νιώθεις πλήρης όλη την ημέρα, αλλά θα αποθηκεύεις και λιγότερο λίπος!

Το καλύτερο τo άφησα για το τέλος! Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, με την ικανότητα να αναπληρώνουν τα υγρά των λιποκυττάρων και να βελτιώνουν την όψη πορτοκαλιού στο δέρμα σου! Και κάπως έτσι πες αντίο και στην κυτταρίτιδα!

 

 

Νερό: O μεγάλος σου σύμμαχος

Πολλοί πιστεύουν ότι η αυξημένη κατανάλωση νερού, θα τους προκαλέσει φούσκωμα. Δυστυχώς το μόνο που καταφέρνουν, είναι να αφυδατώσουν τον οργανισμό τους και να προσλάβουν μεγαλύτερη ποσότητα τροφής από όση χρειάζονται.

Αυτό συμβαίνει, διότι ο οργανισμός τους μπερδεύει το αίσθημα της δίψας με της πείνας!

Tip: Ένα tip για να ξεγελάσεις τον οργανισμό σου και να προσθέσεις και κάποια ευχάριστη γεύση, είναι αναμείξεις βότανα ή κατεψυγμένα φρούτα στο νερό σου, για απόλαυση χωρίς περιττές θερμίδες!

 

 

Περιόρισε την ποσότητα πρόσληψης αλκοόλ

Ξέρω ότι πλησιάζει το καλοκαίρι και σε φαντάζεσαι ήδη στην παραλία με το Mojito στο χέρι, δυστυχώς όμως η περίσσεια ποσότητα αλκοόλ στον οργανισμό σου, προκαλεί λιπογένεση.

Ήξερες ότι ένα σφηνάκι ουίσκι έχει 80 θερμίδες, ενώ το αγαπημένο σου Mojito 220 (!) Είμαστε σίγουροι, ότι πλέον βλέπεις τα σφηνάκια με άλλο μάτι! 😉

 

Μείωσε την ποσότητα αλατιού

Προσωπικά η ζωή χωρίς αλάτι φαντάζει απίστευτα ανιαρή, γι’ αυτό φροντίζω να το αντικαθιστώ με άλλα εναλλακτικά προϊόντα. Μπορείς να δοκιμάσεις τον φρέσκο χυμό λεμονιού, διάφορα μυρωδικά και καρυκεύματα, αλλά και το ξύδι!

Αν είσαι από αυτούς που δεν μπορούν ούτε έτσι να το αποχωριστούν, δοκίμασε το αλάτι Ιμαλαΐων, που τουλάχιστον έχει μικρότερη περιεκτικότητα σε νάτριο!

Tip: Αν κάποια μέρα το παράκανες με το αλάτι δοκίμασε να καταναλώσεις μια πατάτα βραστή, που θα απορροφήσει άμεσα τα περιττά υγρά του οργανισμού σου!

 

Ζάχαρη μια σχέση αγάπης- μίσους

Δεν έχω γνωρίσει ούτε έναν άνθρωπο στη ζωή μου, που να μην αγαπάει τα γλυκά ή να μπορεί να αντισταθεί στα pancakes σοκολάτας… Δυστυχώς όμως η κατανάλωσή της έχει ως συνέπεια, την αύξηση των επιπέδων γλυκόζης!  

Η ζάχαρη κρύβεται όμως και σε λιγότερο ορατές τροφές, όπως για παράδειγμα το γιαούρτι με γεύση φράουλα, που μπορεί να περιέχει μέχρι και 20γρ. ζάχαρης (!)

Ευτυχώς για εμάς υπάρχουν πολλές εναλλακτικές λύσεις πρόσληψης σοκολάτας, που δεν περιέχουν ζάχαρη αλλά γλυκαντικά, όπως η στέβια.

 

Food GIF - Find & Share on GIPHY

 

Τέλος μην ξεχνάς ότι δεν είναι θέμα εμφάνισης, αλλά υγείας καθώς το κοιλιακό λίπος είναι από τους βασικούς λόγους εμφράγματος! Το σημαντικότερο είναι να θέσεις κάποιους διατροφικούς στόχους στη ζωή σου και κάθε φορά που απογοητεύεσαι, να θυμάσαι τον λόγο που ξεκίνησες!