Υποτονικά, Iσοτονικά και Yπερτονικά ποτά… Μάθε τις διαφορές και κάνε κάθε σου προπόνηση να μετράει!

Πόσες φορές ζορίστηκες να τελειώσεις την προπόνησή σου ή ακύρωσες έξοδο με τους κολλητούς σου μετά το γυμναστήριο, γιατί ήσουν κομμάτια;

Προσωπικά πολλές, μέχρι που έμαθα πριν μερικά χρόνια για τα ενεργειακά ποτά! Δεν αποτελούν άλλη μια αθλητική μόδα, αλλά ένα μέσο γρήγορης ενυδάτωσης και αναπλήρωσης ενέργειας.

Χωρίζονται σε 3 κατηγορίες και η κάθε μια είναι σχεδιασμένη, για ένα συγκεκριμένο σκοπό!

Υποτονικά για γρήγορη ενυδάτωση

Η σύστασή τους έχει μικρότερη πυκνότητα, από τα υγρά του σώματός σου- συγκεκριμένα 2-3γρ ανά 100ml!

Σε απλή μετάφραση; O οργανισμός σου θα τα απορροφήσει πιο γρήγορα από το νερό, επιτυγχάνοντας γρήγορη ενυδάτωση ή ακόμα και εμποδίζοντας την!

Σε αντίθεση με τα ισοτονικά και τα υπερτονικά ποτά, έχουν χαμηλή ποσότητα υδατανθράκων, ενώ αποτελεί το αγαπημένο ποτό των μαραθωνοδρόμων και των αναβατών.

Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις πριν από μια σκληρή προπόνηση, για να είσαι σίγουρος ότι μια αφυδάτωση, δεν θα σε βγάλει από το beast mode σου! 😉

 

Ισοτονικά για επιπλέον ενέργεια και αναπλήρωση υγρών

Η πυκνότητα των διαλυμένων συστατικών τους, είναι ίδια με την πυκνότητα των υγρών του οργανισμού σου! Μιλώντας μαθηματικά είναι 5-7γρ ανά 100ml!

Αυτό σημαίνει ότι θα τα απορροφήσεις περίπου το ίδιο ή ακόμα πιο γρήγορα από το νερό – αυτό έχει να κάνει με τις συνθήκες προπόνησης σου!

Γιατί να προτιμήσεις τα ισοτονικά, ενώ μπορείς απλά να πιεις νερό; Το νερό θα σε ενυδατώσει, αλλά τα ισοτονικά και θα σε ενυδατώσουν και θα σε γεμίσουν ενέργεια!

Μπορείς να τα καταναλώσεις είτε κατά τη διάρκεια της προπόνησης σου, για να ολοκληρώσεις με μεγαλύτερη ευκολία το πρόγραμμά σου, είτε μετά για επιπλέον ενέργεια και αναπλήρωση υγρών.

Tip: Αν θέλεις ένα extra boost στον οργανισμό σου μετά το γυμναστήριο, δοκίμασε αυτά με γεύση espresso και σου υπόσχομαι, ότι δεν θα ακυρώσεις ποτέ ξανά έξοδο! 😉

 

Υπερτονικά για ανάκτηση μυών και ενέργεια

Διαθέτουν μεγαλύτερη πυκνότητα από τα υγρά του σώματός σου, που μεταφράζεται σε πιο αργή απορρόφηση από τον οργανισμό σου!

Αυτό συμβαίνει για ένα καλό λόγο! Η σύστασή τους είναι πιο πλούσια σε υδατάνθρακες από τα ισοτονικά και τα υποτονικά, για καλύτερη ανάκτηση και ανοικοδόμηση των μυών σου.

Είναι σχεδιασμένα για να αναπληρώσουν τη χαμένη σου ενέργεια μετά το γυμναστήριο και να διατηρήσουν ή να μεγαλώσουν τα επίπεδα σακχάρου σου – δηλαδή θα σε αποτρέψουν από το να θες να φας τα πάντα μετά την προπόνηση. Όχι και άσχημα, έτσι; 

Πότε είναι η ιδανική στιγμή για να τα καταναλώσεις; Μετά από μια σκληρή προπόνηση, που η αφίδρωσή σου όμως θα είναι μικρή!

Τip: Αν αναζητάς ενυδάτωση και αναδόμηση, μπορείς να τα συνδυάσεις μαζί με τα υποτονικά ή τα ισοτονικά.

 

 

Ρίξε μια ματιά στην συλλογή μας με τα συμπληρώματα διατροφής εδώ και δώσε αξία σε κάθε σου προπόνηση!