12 θαυματουργές τροφές που θα ενεργοποιήσουν το αίσθημα κορεσμού!

Και ο καιρός όλο και καλυτερεύει, και το καλοκαίρι πλησιάζει…Τι; Καλοκαίρι;

Ξεκινάει να σε λούζει κρύος ιδρώτας, σε πιάνει πανικός, καθώς από τον Ιανουάριο που μας πέρασε είχες υποσχεθεί στον εαυτό σου να μπεις σε “πρόγραμμα”, αλλά έρχεται το Πάσχα κι εσύ ακόμα να χάσεις τα κιλά των Χριστουγέννων!

Keep calm! Σου έχουμε κάποιες τροφές που αν τις προσθέσεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα θα δεις άμεση αλλαγή στο σώμα σου, εύκολα, χωρίς να νιώθεις αυτή την άσχημη αίσθηση της πείνας!

 

Αμύγδαλα

Αν δεν σε πείθει το ότι είναι μία πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, βιταμίνης Ε, ασβεστίου, πρωτεϊνών, σιδήρου, φωσφόρου, μαγνησίου, καλίου και φυτικών ινών…Μάθε ότι είναι ένα γρήγορο κι εύκολο snack, καθώς μπορεί να συνδυαστεί με το γιαούρτι, τα δημητριακά και τις σαλάτες, και προσφέρει το αίσθημα του κορεσμού γρήγορα, για πολλή ώρα!
 

Μήλο

Την γνωστή παροιμία “ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα” την ξέρεις; Είχαν δίκιο οι παλιοί! Ένα μήλο αρκεί, ώστε να σε κάνει να μην πεινάσεις για αρκετή ώρα και στο επόμενο γεύμα σου να καταναλώσεις έως και 250 θερμίδες λιγότερες! Θεωρείται ο Νο1 σύμμαχος στο αδυνάτισμα και όπως καταλαβαίνεις όχι άδικα.
 

Μούρα

Τα μούρα διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και ίνες. Αυτομάτως καταλαβαίνεις ότι θα μείνεις χορτάτος/η για αρκετή ώρα! Plus ότι μπορούν να αποκαταστήσουν την ανάγκη σου για γλυκό, καθώς έχουν γλυκιά γεύση!
 

Αβοκάντο


Το αβοκάντο έχει την μοναδική ιδιότητα να ενεργοποιεί ένα μέρος του εγκεφάλου, το οποίο είναι υπεύθυνο για την αίσθηση κορεσμού! Έτσι αν προτιμήσεις το αβοκάντο, θα λάβεις φυτικές ίνες απαραίτητες για την διατήρηση της καλής λειτουργίας του πεπτικού συστήματος!
 

Σπόροι κουκουναριού


Πριν αναρωτηθείς, να σου πούμε ότι είναι εύκολο να συνδυαστούν σε οποιοδήποτε φαγητό! Οι συγκεκριμένοι σπόροι διαθέτουν το πινολενικό οξύ, το οποίο διεγείρει δύο σημαντικές ορμόνες, που ουσιαστικά στέλνουν στον εγκέφαλο το σήμα κορεσμού. Να σε ενημερώσουμε επίσης, ότι περιέχουν πολύ καλό ποσοστό πρωτεΐνης και σε γεμίζουν ενέργεια!
 

Πιπέρι καγιέν ή καυτερές πιπεριές

Πέρα από την πρωτεΐνη, περιέχουν την καψαϊκίνη, μία ουσία γνωστή για την ιδιότητά της να δημιουργεί θερμογένεση. Αυτό σημαίνει ότι η τροφή μετατρέπεται αμέσως σε θερμότητα και βοηθάει στην αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού- άρα καύση περισσότερων θερμίδων! Εκτός αυτού φυσικά, μειώνουν την αίσθηση της πείνας για αρκετή ώρα!
 

Πράσινα λαχανικά

Μη μου πεις ότι δεν σου έχει τύχει ποτέ να φας μία σαλάτα με μαρούλι και να αναρωτηθείς πως κατάφερες και χόρτασες! Τα πράσινα λαχανικά περιέχουν φυτικές ίνες οι οποίες πέπτονται πιο αργά, ενεργοποιώντας το αίσθημα κορεσμού. Συν το ότι νιώθεις χορτάτος/η, έχοντας καταναλώσει λίγες μόνο θερμίδες!
 

Λιναρόσπορος

Επίσης πλούσιος σε φυτικές ίνες και αποτελεί πολύ καλή πηγή σε Ω-3 λιπαρά οξέα. Θα μειώσει την όρεξη και την απότομη λιγούρα – ειδικά αν καταναλώσεις μεγάλη ποσότητα! Το καλύτερο απ’ όλα όμως, είναι ότι μπορείς να τον πασπαλίσεις πάνω σε οποιοδήποτε φαγητό, χωρίς να αλλοιώσεις την γεύση! Think about it!
 

Πατάτες

Και μην πάει ο νους σου στις τηγανητές! Μία βραστή πατάτα είναι πιο χορταστική ακόμα και από ένα μεγάλο σάντουιτς. Ειδικά αν είναι γλυκοπατάτα, θα ενισχύσει την αίσθηση κορεσμού και θα αποφύγεις αρκετές θερμίδες μέσα στο εικοσιτετράωρο!

 

Πράσινο τσάι

Είναι γνωστό πλέον ως το θαυματουργό ρόφημα, κι όχι άδικα, καθώς εκτός από τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, διεγείρει την παραγωγή συγκεκριμένων ορμονών που ελέγχουν την όρεξη! Παράλληλα αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό και χαρίζει ενέργεια. Πολύ καλή ιδέα να ξεκινήσεις την ημέρα σου με μία κούπα πράσινο τσάι, αντί για καφέ!

 

Popcorn

Αν κρατηθείς και τα φτιάξεις χωρίς βούτυρο και χωρίς πολύ αλάτι – θα το υποστείς γιατί έχεις έναν στόχο…Σου εγγυόμαστε ότι θα λάβεις πολύ λίγες θερμίδες, ενώ θα είσαι χορτάτος/η για πολλή ώρα!

 

Μαύρη σοκολάτα

Και το τελευταίο το αφήσαμε για εσένα που είσαι ο λεγόμενος “τύπος – γλυκατζής”. Η μαύρη σοκολάτα περιέχει ειδικές ενώσεις που επιβραδύνουν την πέψη, σε κάνουν να νιώθεις πλήρης για πολλή ώρα, συν ότι χαρίζει ενέργεια! Προσοχή όμως(!) μην το παρακάνεις με την ποσότητα.

 

Φυσικά υπάρχουν αρκετές τροφές ακόμα, με τις παραπάνω ιδιότητες! Εμείς το μόνο που θα σου πούμε είναι να μην φοβηθείς να τολμήσεις διαφορετικές γεύσεις, να πίνεις πολύ νερό – δύο ποτήρια πριν από κάθε γεύμα, να προσθέσεις ίσως λίγη σόδα στα γεύματά σου και…Καλή αρχή στον νέο τρόπο ζωής σου!