Μασάζ με ρολά αφρού: Δεν θέλει κόπο…θέλει τρόπο!

Το Σαββατοκύριακο πέρασε…και έτρεξες λίγο παραπάνω, ξέχασες να κάνεις διατάσεις και τώρα πονάει όλο σου το σώμα!

Μία είναι η λύση. Να εφαρμόσεις την αρχαιότερη -και φυσικότερη βέβαια- μορφή θεραπείας: Προσεκτικό μασάζ στα σημεία που πονάς.

Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει το μασάζ, αποκλειστικά με την χαλάρωση. Ωστόσο παίζει σημαντικό ρόλο στο να επιτύχουμε καλύτερες επιδόσεις κατά την διάρκεια της προπόνησης, πριν ή μετά!

Πριν από την προπόνηση

Ένα γρήγορο μασάζ πριν την προπόνηση, θα είναι ιδανική προθέρμανση, καθώς θα πετύχεις την καλύτερη αιμάτωση των μυών και το σώμα σου θα είναι έτοιμο να δεχτεί μια σκληρή προπόνηση. Αρκεί να αφιερώσεις μόλις 10′ – 15′ ! 😉

Κατά την διάρκεια της προπόνησης

Μην μου πεις ότι δεν σου έχει τύχει κατά την διάρκεια μίας έντονης προπόνησης, να σε πιάσει ένας ξαφνικός πόνος! Αυτό που πρέπει να κάνεις σε αυτό το σημείο, είναι να σταματήσεις για λίγο την προπόνηση και να πραγματοποιήσεις ένα σύντομο μασάζ, ώστε να ενεργοποιήσεις την κυκλοφορία και να επιτύχεις νέο οξυγονωμένο αίμα, που θα αυξήσει την διαδικασία της αποκατάστασης.

Μετά από την προπόνηση

Ίσως το πιο αγαπημένο κομμάτι όλων…Μασάζ μετά την προπόνηση! Δεν είναι μόνο υπέροχος τρόπος για να χαλαρώσεις, αλλά και για να βοηθήσεις το σώμα σου να επανέλθει, αποκαθιστώντας τον βέλτιστο μυϊκό ιστό και στο μέλλον να αποφύγεις πιθανούς τραυματισμούς!

Tips(!)

Άφησε τους μύες να χαλαρώσουν αρκετές ώρες μετά την άσκηση κι έπειτα απόλαυσε μοναδικό μασάζ από τα χεράκια σου!

Αν βρεις έναν κόμπο κάνε αργές, κυκλικές κινήσεις από έξω προς τα μέσα, πιέζοντας ελαφρώς, ώστε να μην ενοχληθεί κάποιος άλλος μυς.

Για τις ημέρες που το έχεις παρακάνει με την προπόνηση…αφιέρωσε 10′ πριν πας για ύπνο και κάνε μακριές κινήσεις, ασκώντας ελαφριά πίεση στους μύες που γύμνασες λίγο παραπάνω.

Αν νιώθεις τον πόνο να μην υποχωρεί και κάποια περιοχή περισσότερο σφιγμένη, μην φοβηθείς! Αρκεί μόνο να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο, αρχικά στις διατάσεις κι έπειτα στο μασάζ.

Φυσικά δεν χρειάζεται να πας σε κάποιον ειδικό, ούτε να κουράζεις τα χέρια σου ασκώντας πίεση. Ένα ρολό αφρού θα είναι ιδανικό για ένα ξεκούραστο μασάζ, που φτάνει όλα τα σημεία που δυσκολευόσουν να φτάσεις! Άσε που υπάρχουν σε διάφορα μεγέθη, ώστε να μπορείς να τα έχεις παντού μαζί σου και να είσαι εσύ ο φυσικοθεραπευτής του εαυτού σου! 😉

Αν θες να απολαμβάνεις από εδώ και πέρα ένα ξεκούραστο και χαλαρωτικό μασάζ που θα αποκαταστήσει τους μύες σου, κάνε κλικ εδώ!


Leave a Reply