Αύξησε τον μεταβολισμό σου με το καλημέρα!

Σίγουρα έχεις συμμετάσχει έστω και μία φορά σε συζήτηση περί μεταβολισμού κι έχεις ακούσει τις κλισέ πλέον φράσεις “ Έχει αλλάξει ο μεταβολισμός μου” , “Έχει κολλήσει ο μεταβολισμός μου” ή “Δεν έχω καλό μεταβολισμό”. Κι εκεί που ακούς τα παράπονα της παρέας…

Ντιν, Ντιν, Ντιν! Ακούς ένα καμπανάκι, μια φωνή…Ξέρεις τι να τους απαντήσεις! Έχεις την λύση! “Καλό πρωινό”(!)κάτι που πολλοί δυστυχώς το παραλείπουν.

Αν θες να έχεις ενέργεια όλη μέρα και να κάνει καύσεις ο οργανισμός σου, είναι απαραίτητο να ξεκινάς την μέρα σου με ένα καλό πρωινό-μην ξεχνάς άλλωστε ότι είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας!

Σου παρουσιάζουμε κάποια πρωινά-εύκολα- γεύματα, για να ξεκινάς την μέρα σου, αφυπνίζοντας παράλληλα τον μεταβολισμό σου!

Γάλα 1,5% ή γιαούρτι 2% με νιφάδες βρώμης, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς– όταν λέμε ξηρούς καρπούς εννοούμε καρύδια και αμύγδαλα. Επίσης μπορείς να προσθέσεις μία κουταλιά μέλι σε περίπτωση που θες κάτι πιο γλυκό!

 

Φρουτοσαλάτες με γιαούρτι 2% με φρούτα της αρεσκείας σουκαλό θα ήταν να αποφύγεις τις μπανάνες και να προτιμήσεις αποξηραμένα φρούτα. Και νόστιμα και αντιοξειδωτικά! 😉

 

Δημητριακά ή μπάρες δημητριακών– Εύκολο και νόστιμο γεύμα. Συνήθως μία γεμάτη χούφτα από δημητριακά με ένα ποτήρι γάλα, θεωρείται μία καλή μερίδα. Ναι μπορείς να επιλέξεις και τα δημητριακά ή μπάρες δημητριακών με σοκολάτα!

 

Τροφές ολικής αλέσεως– Μπορείς να επιλέξεις δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης με λίγο ταχίνι και έναν χυμό πορτοκάλι. Μία άλλη επιλογή θα ήταν τοστ με μία φέτα τυρί και μία γαλοπούλα, μαζί με ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι.

 

Ομελέτα κι ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι (ή γκρέιπφρουτ)Στην ομελέτα σου μπορείς να προσθέσεις λαχανικά. Κάτι ξέρουν τελικά οι φίλοι μας οι Άγγλοι, που προτιμούν ένα πλούσιο πρωινό τους να συμπεριλαμβάνει κυρίως αυγά!

 

Αυτές είναι μόνο μερικές επιλογές. Εσύ ανάλογα τις προτιμήσεις σου μπορείς να κάνεις διάφορους υγιεινούς συνδυασμούς για το πρωινό σου γεύμα. Μην ξεχνάς όμως να επιλέγεις τέτοιου τύπου τροφές, πλούσιες σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και πηκτίνες, οι οποίες προκαλούν κορεσμό και σίγουρα θα έχουν απίστευτη επίδραση στην αύξηση του μεταβολισμού.

Tip: Πιες άφθονο νερό και αντί για καφέ, προτίμησε το πράσινο τσάι!

Με την γυμναστική τι γίνεται; Καταλαβαίνω ότι θα ήταν βάρβαρο να σου πούμε να κάνεις πρωινή γυμναστική- αν και οι ώρες που η άσκηση μπορεί να επιδράσει περισσότερο στην αύξηση του μεταβολισμού, είναι οι πρωινές.

Έτσι σου δίνουμε την εναλλακτική, αφού γυρίσεις από την δουλειά, το μάθημα, την βόλτα ή τον καφέ με φίλους…Take a deep breath και ξεκίνα τις παρακάτω τρεις ασκήσεις που δεν χρειάζονται πολύ χρόνο, ούτε ιδιαίτερο χώρο και σίγουρα αν τις ακολουθήσεις σε συνδυασμό με υγιεινή διατροφή θα δεις μοναδικά αποτελέσματα!