Συνέντευξη με δύο Crossfit-addicts!

Ένα νέο είδος προπόνησης έκανε το μεγάλο “μπαμ” πριν περίπου τέσσερα χρόνια, διαδόθηκε σε χρόνο ρεκόρ, έγινε μόδα και δεν ήταν λίγοι αυτοί που έσπευσαν να το δοκιμάσουν. Από εκεί και πέρα ήταν θέμα χρόνου να γίνει τρόπος ζωής- αν όχι για όλους- για τους περισσότερους!

Συναντήσαμε λοιπόν τον Νίκο, ο οποίος είναι προπονητής crossfit και τον Άλκιμο, που ασχολείται ήδη 3 χρόνια φανατικά με το σπορ, οι οποίοι μας μίλησαν για την εμπειρία τους στο crossfit και μας εξηγούν τους λόγους, για να το τολμήσει κάποιος.

Τι σημαίνει για εσάς το crossfit;

Γενικά το να γυμνάζεσαι είναι τρόπος ζωής, γι’ αυτό ψάχνεις να βρεις κάτι να σου αρέσει και να σε γεμίζει! Κατά τη γνώμη μου το crossfit είναι ένας τρόπος να ξεφύγεις από τη νοοτροπία: “θα γυμνάσω τους κοιλιακούς μου” ή “ θέλω να φουσκώσω τα μπράτσα μου”. Το παν είναι να έχεις καλή φυσική κατάσταση κι αυτό ξεκινάει πρώτα από μέσα κι έπειτα βγαίνει προς τα έξω!

Για να καταλάβεις, το crossfit βασίζεται στην τεχνική, αφού είναι ένα “πάντρεμα” του στίβου, της ενόργανης γυμναστικής και της άρσης βαρών.

Κάθε προπόνηση είναι ίδια;

Όχι!(ήταν κάθετοι σε αυτό)

Κάθε προπόνηση είναι μοναδική, δηλαδή θα έρθεις σήμερα και δεν θα ξέρεις τι σε περιμένει κι αυτό είναι που κάνει αυτό το άθλημα τόσο “πορωτικό”. Στην ουσία αλλάζει ο τρόπος σκέψης στο πως θα κάνεις προπόνηση, δηλαδή πως να αναμείξεις τα βασικά στοιχεία που ανέφερα παραπάνω (στίβος-ενόργανη-άρση βαρών) και σίγουρα μπαίνεις στην ψυχολογία του “ό,τι και να βρεθεί μπροστά μου θα το αντιμετωπίσω”!

Στόχος σου είναι να προλάβεις τον χρόνο και να ξεπεράσεις τον εαυτό σου…Από εκεί και πέρα είναι θέμα του προπονητή και τις ανάγκες του κάθε ασκούμενου.

Ακολουθείτε συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής;

Αυτό εξαρτάται τις ανάγκες του κάθε ασκούμενου, δηλαδή αν κάποιος είναι υπέρβαρος θα ακολουθήσει διαφορετικό διαιτολόγιο από κάποιον με έλλειψη δύναμης-χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το crossfit θα πρέπει να συνοδευτεί απαραίτητα, από συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής.

Σίγουρα προτείνουμε να αποφεύγει ο καθένας τα λιπαρά, αν και αυτό θα έπρεπε να ισχύει γενικότερα…(γέλια)

Μπορεί να ξεκινήσει οποιοσδήποτε και πόσες ώρες προπόνησης αρκούν την εβδομάδα;

Τρεις φορές την εβδομάδα, από μία με μιάμιση ώρα είναι αρκετές για να δεις το σώμα σου εσωτερικά(!) και εξωτερικά να αλλάζει. Για κάποιον τώρα που θέλει να κατέβει σε αγώνες…τρεις-τέσσερις ώρες, με διαλείμματα, κάθε μέρα! (freaked out)

To σημαντικότερο είναι ότι μπορεί να το ξεκινήσει οποιοσδήποτε, αλλά με σταθερά-αργά βήματα, ώστε να μάθει σωστή τεχνική και να μην έχουμε ανεπιθύμητους τραυματισμούς.

Έχει γίνει πλέον τρόπος ζωής, αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας! Βελτιώνεις κυρίως την ταχύτητα, την δύναμη και την αντοχή, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεις ευλυγισία, ισορροπία και καλύτερη σύσταση του σώματος. Κάθε μέρα θέτεις καινούριους στόχους και σπας ένα καινούριο προσωπικό ρεκόρ!

Μετά από την εμπειρία μου στο “crossfit-άδικο” με τον προπονητή και έναν από τους καλύτερους ασκούμενούς του, κατέληξα ότι crossfit=τρόπος ζωής! Φιλοσοφία του; Βελτίωση της φυσικής κατάστασης!

Μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι με έπεισαν! Αν έπεισαν κι εσένα μην ξεχάσεις να βρεις εδώ την crossfit συλλογή μας και να προετοιμαστείς κατάλληλα! 😉