Superfoods για Super ενέργεια!

Έχεις φορτωμένο πρόγραμμα ή νιώθεις τις δυνάμεις σου να σε εγκαταλείπουν; Για όποιο λόγο και αν χρειάζεσαι extra ενέργεια, τα Superfoods είναι εδώ! Μόλις πριν από μερικά χρόνια ήταν προνόμιο των λίγων μυημένων στα μυστικά της υγιεινής διατροφής και πλέον έχουν κατακλύσει τα ράφια των σούπερ μάρκετ, αλλά και τις σελίδες των lifestyle περιοδικών.

Ας δούμε μαζί ποιες είναι επιτέλους αυτές οι σούπερ- τροφές, που οι gymnastic fans και όχι μόνο πίνουν νερό στο όνομά τους:

Βρώμη: H υψηλή περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες, β-γλυκάνη, ωμέγα–3 λιπαρά οξέα, φαλλικό οξύ και κάλιο, όχι μόνο θα σας κρατήσουν σε super energy mood όλη τη μέρα, αλλά θα μειώσουν και τη χοληστερίνη σας- 2 σε ένα δηλαδή 😉

Ξηροί καρποί: Περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε, ενώ αποτελούν το τέλειο συνοδευτικό για τη βρώμη σας.

Chia Seeds: Σημαίνει για τους Ίνκας “δύναμη” και όχι άδικα, καθώς περιέχουν Ωμέγα3, Ωμέγα6 λιπαρά, ασβέστιο και αντιοξειδωτικές ουσίες, τουλάχιστον 3 φορές περισσότερες από τα μούρα (!)

 

Νιφάδες ζέας: Tο δημητριακό που περιέχει 40% περισσότερο μαγνήσιο (!) συγκριτικά με τα υπόλοιπα, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και μειώνει τις κράμπες κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Ιπποφαές: Mπορεί να καταναλωθεί ως χυμός ή αφέψημα, ενώ ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και ρυθμίζει τον μεταβολισμό, χαρίζοντας τόνωση και ενέργεια.

Σπιρουλίνα: Επιτέλους ένα ελληνικό προϊόν πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες, μέταλλα, αμινοξέα, ένζυμα και αντιοξειδωτικά. Θα κρατήσει τον οργανισμό σας σε εγρήγορση, εσάς συγκεντρωμένους, ενώ συγχρόνως θα βελτιώσει και τις επιδόσεις σας στην προπόνηση.

Aronia berry: Γνωστό ως το “βατόμουρο της νιότης” για τις αναζωογονητικές του ικανότητες! Περιέχει βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, ενώ η αντιοξειδωτική του δράση προστατεύει από προβλήματα και ασθένειες του πεπτικού συστήματος.

Κινόα: Πολλές συνταγές το έχουν ήδη “αγκαλιάσει ” καθώς παρέχει 9 απαραίτητα για τον οργανισμό αμινοξέα, , Ω3 λιπαρά, κάλιο, σίδηρο και περισσότερες πρωτεΐνες από το σιτάρι.

Λιναρόσπορος: Ο σούπερ σπόρος χαμηλός σε υδατάνθρακες, που καίει το λίπος! Πλούσια πηγή φυτικών ινών, Ω-3, Ω-6, ασβεστίου, βιταμίνης C και εχθρός της “κακής” χοληστερίνης.

Σιταρόχορτο: To χαρακτηρίζουν ως “ο βλαστός της νεότητας” , για την ικανότητα αναγέννησης των κυττάρων και τις περισσότερες από εκατό θρεπτικές ουσίες, που περιέχει. Yeap, αυτό θα πει υπερ- τροφή! 😉

So guys… το μόνο που έχετε να κάνετε, για να ενισχύσει τον οργανισμό σας και να φτάσετε τις προπονητικές σας δυνατότητες στα ύψη, είναι μια δοκιμή! 🙂